Dokumentalny Branded Content w DF Studio
W DF Studio zajmujemy się produkcją dokumentalnych filmów Branded Content, czyli treści, które są w pierwszej kolejności pełnoprawnymi filmowymi opowieściami i trafiają do odbiorców swoją siłą przekazu i szczerymi emocjami.
Brand, marka czy też instytucja, które stoją za produkcją tych treści, są tu pozycjonowane dużo subtelniej niż w klasycznej reklamie. Ich obecność jest organiczna, jest integralną częścią filmowej opowieści, nie zaś jej centralnym przekazem. Dzięki temu umiejętnie skonstruowane i autentyczne treści branded content mają naprawdę duży potencjał organicznego dotarcia do szerokiej widowni.
PROJECT
Closing the Crop Gap - Short Documentary Film Campaign
CLIENT
PepsiCo, USA RippleEffect, USA
OUR SERVICES
Video Shoot & Production Editing, Sound Design, Color Correction Video Translation & Delivery of Social Media Formats
Branded Content Case Study: Closing The Crop Gap /
Klient: Pepsico / Care
Closing the Crop Gap to inicjatywa PepsiCo w partnerstwie z organizacją non-profit CARE. Kampania skupiała się na historiach pięciu różnych kobiet pracujących w rolnictwie w różnych miejscach na świecie, w Indiach, Egipcie, USA, Gwatemali i Polsce. Naszą rolą w DF Studio była produkcja filmu dokumentalnego o pani Bożenie Sierańskiej, pracującej w rolnictwie właściwie od dziecka.
Celem kampanii było nie tylko opowiedzenie o trudnościach z jakimi mierzą się kobiety na roli, ale również aktywne włączenie się widzów w kampanię poprzez wspieranie organizacji CARE. Zadaniem filmu było wygenerowanie, poprzez szczerą i emocjonalną opowieść, po stronie widza empatii i zrozumienia dla problemu.
Kampania Closing The Crop Gap wygenerowała ponad 90 mln odsłon, ponad 9 mln odtworzeń wideo, ponad 120 000 reakcji. Kampania dotarła do finału 2019 Shorty Awards, prestiżowego konkursu treści branded content i społecznościowych.